ԾԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. Սույն օֆերտան ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից և կարող է թարմացվել առանց նախապես ծանուցման:
ՀՐԱՊԱՐԱԿԱՅԻՆ ՕՖԵՐՏԱ
«Մեգահարթակ» Ինտերնետային ռեսուրսների և ծրագրային ապահովման միություն-ը (հետագայում՝ «Ընկերություն»)՝
Անհատ/Ձեռնարկատեր «ԴԱՎԻԹ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ ԼԵՆՍԵՐԻ»-ն, որպես megahartak.am ինտերնետային հարթակի սպասարկող, www.megahartak.am կայքի և «megahartak.am» բջջային հավելվածի միջոցով առաջարկում և/կամ իրականացնում է ապրանքների վաճառք՝ հասցեագրված անձանց անորոշ շրջանակին: Սույն օֆերտայով կարգավորվում են ապրանքների ձեռքբերման պայմաններն ու կարգը:
ԳԼՈՒԽ 1. ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐ
1.1. Սպասարկող անձ.
Անհատ/Ձեռնարկատեր «ԴԱՎԻԹ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ ԼԵՆՍԵՐԻ»:
1.2. Գնորդ.
Ընկերության հարթակում գրանցված կամ հարթակի միջոցով ապրանք գնելու ցանկություն ունեցող ցանկացած ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ:
1.3. Վաճառող.
Ընկերության հետ համագործակցող և հարթակի միջոցով էլեկտրոնային առևտուր իրականացնող իրավաբանական անձ կամ անհատ ձեռնարկատեր, ում կողմից առաջարկվող ապրանքները ներկայացված են հարթակում:
1.4. Հարթակ.
Առցանց առևտրի ապահովման գործիք, որը ներառում է megahartak.am-ի սեփականության կամ օգտագործման իրավունքով շահագործվող սարքավորումների և ծրագրային ապահովումների ամբողջությունը: Օգտագործվում է www.megahartak.am համացանցային կայքի և «megahartak.am» բջջային հավելվածի միջոցով՝ ինտերնետ միջավայրում ապրանքների ներկայացման, վաճառքի և դրա հետ կապված ծառայությունների իրականացման համար:
1.5. Ապրանք.
Վաճառողի կողմից հարթակում ներկայացված և վաճառքի համար նախատեսված ցանկացած արտադրանք:
1.6. Առաքիչ.
Ապրանքների առաքման ծառայություններ մատուցող անձ կամ կազմակերպություն:
1.7. Գնում.
Գնորդի կողմից հարթակի միջոցով ներկայացված ապրանքի ձեռքբերման հայտ:
1.8. Ծառայություն.
Հարթակի միջոցով վաճառողին մատուցվող գործակալական ծառայություն:
1.9. Պատվերի ձևակերպում.
Հաճախորդի կողմից հարթակի կամ հեռախոսազանգի միջոցով ներկայացված պատվեր:
ԳԼՈՒԽ 2. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
2.1. Գրանցվելով սույն հարթակում և/կամ գնելով ապրանքներ՝ գնորդն ընդունում է սույն օֆերտան և համաձայնում է ապրանքների վաճառքի պայմաններին:
2.2. Գնորդը համաձայնվում է, որ իր անձնական տվյալների մշակումն իրականացվում է ընկերության հարթակում հրապարակված «Անձնական տվյալների մշակման քաղաքականության» համաձայն:
2.3. Գնորդը, ընկերության կայքում գրանցվելիս կամ գնման հայտը լրացնելիս, տրամադրում է և/կամ վաճառողին հասանելի է դարձնում անձնական տվյալների պաշտպանության քաղաքականությանը համապատասխան տվյալներ:
2.4. Եթե գնորդը տրամադրում է կեղծ, ոչ ճշգրիտ կամ թերի տեղեկություն, կամ եթե ընկերությունը կասկածում է տեղեկության ճշմարտացիությանը, այն իրավունք ունի մերժել գնորդի մուտքը հարթակ:
2.5. Հարթակում գրանցվելիս գնորդն ընտրում է օգտանուն և գաղտնաբառ, որոնք խիստ գաղտնի են և արգելվում է փոխանցել երրորդ անձանց:
2.6. Գնորդը պարտավոր է անմիջապես տեղեկացնել ընկերությանը՝
մուտքային տվյալների գողացման,
հաշվի արգելափակման կամ
գաղտնաբառի վերանայման անհրաժեշտության դեպքում:
2.7. Վճարային քարտի գողության կամ խարդախության դեպքում գնորդը պարտավոր է անհապաղ տեղեկացնել քարտը թողարկող բանկին:
2.8. Եթե ՀՀ օրենսդրությամբ ապրանքի ձեռքբերման համար սահմանված են տարիքային կամ այլ սահմանափակումներ, իսկ գնորդը չի համապատասխանում դրանց, ընկերությունը իրավունք ունի մերժել գնումը:
ԳԼՈՒԽ 3. ԳՆՈՒՄՆԵՐԻ ՁԵՎԱԿԵՐՊՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
3.1. Ապրանքի Ընտրություն
Գնորդը Հայտը ձևակերպելուց առաջ պարտավոր է ընտրել ցանկալի Ապրանքը Հարթակում:
3.2. Տվյալների Հավաստիություն
Գնորդը Հայտը ձևակերպելիս պարտավոր է ներկայացնել ճշգրիտ, ամբողջական և անհրաժեշտ տեղեկություններ՝ ներառյալ առաքման ճիշտ հասցեն:
3.3. Աջակցության Կենտրոնի Հետ Կապ
Հայտի ձևակերպման ընթացքում ծագած հարցերի/խնդիրների լուծման համար Գնորդը կարող է դիմել կայքի աջակցության կենտրոն:
3.4. Հայտի Չեղարկում
Գնորդը Հայտը կարող է չեղարկել միայն Վաճառողի համաձայնությամբ՝
Սննդի պատվերի դեպքում՝ մինչև պատրաստման գործընթացի սկիզբը:
Այլ Ապրանքների դեպքում՝ մինչև Առաքչի կողմից դրանք Օգտատիրոջից վերցնելը:
3.5. Պատվերի Փոփոխում
Հաճախորդը, պատվերը գրանցելուց հետո, իրավունք ունի փոփոխել Ապրանքների տեսակն ու քանակը միայն Վաճառողի համաձայնությամբ:
3.6. Պատվերի Փոխանցում և Ծանուցում
Ընկերությունը պատվերը անմիջապես փոխանցում է Վաճառողին (եթե այլ բան չի սահմանված սույն օֆերտայում):
Եթե առաքումը հնարավոր չէ կազմակերպել, Վաճառողը պարտավոր է Հաճախորդին տեղեկացնել հնարավորինս սեղմ ժամկետում:
3.7. Առաքման Կազմակերպում
Հայտի Վաճառողի կողմից հաստատվելուց հետո Վաճառողը կազմակերպում է Ապրանքի առաքումը՝ հիմնվելով Հայտում նշված տվյալների վրա:
3.8. Առաքման Աշխարհագրական Շրջանակ
Առաքումներն իրականացվում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքում՝
Վաճառողի կամ Առաքչի հետ հաստատված հասցեներով:
Հարթակում ներկայացված ցանկով սահմանված պայմաններին համապատասխան:
3.9. Ապրանքի Ստուգում Առաքման Պահին
Գնորդը պարտավոր է Առաքչի ներկայությամբ ստուգել ստացված Ապրանքի՝
Տեսականու, քանակի,
Արտաքին փաթեթավորման ամբողջականության,
Որակի համապատասխանությունը:
3.10. Առաքման Չկատարման Պատասխանատվություն
Եթե Գնորդը բացակայում է նշված հասցեում կամ տրամադրել է սխալ հասցե՝
Առաքիչը իրավունք ունի չկատարել առաքումը:
Գնորդը պարտավոր է փոխհատուցել առաքման կրկնակի ծախսերը (ներառյալ նոր հասցեով առաքումը):
Ընկերությունը ազատվում է պատասխանատվությունից:
3.11. Ապրանքի Վերադարձ կամ Փոխարինում
Գնորդը կարող է պահանջել թերություններով Ապրանքի վերադարձ կամ փոխարինում՝ համաձայն ՀՀ Օրենսդրության (եթե թերությունները պայմանավորված չեն առաքման ընթացքով):
Փոխարինման/վերադարձի դեպքում Գնորդը կրում է Ապրանքը Վաճառողին վերադարձնելու հետ կապված ծախսերը:
3.12. Երաշխիքային Պահանջներ
Երաշխիքային ժամկետի ընթացքում հայտնաբերված թերությունների դեպքում Գնորդն իրավունք ունի պահանջներ ներկայացնել Վաճառողին:
3.13. Պահանջների Ներկայացման Կարգ
3.11 կետով նախատեսված պահանջներ ներկայացնելու համար Գնորդը պարտավոր է դիմել կայքի հաճախորդների աջակցության կենտրոն՝ ուղղորդումներ ստանալու նպատակով:
ԳԼՈՒԽ 4. ՎՃԱՐՄԱՆ ԵՂԱՆԱԿԻ ԵՎ ԵՐՐՈՐԴ ԿՈՂՄԵՐԻ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
4.1. Վճարման Եղանակի Ընտրություն
Կախված վճարման ընտրված եղանակից՝ Օգտատերը կարող է վերահղվել երրորդ կողմի վճարային ծառայությունների մատուցողի էջերին (օր.՝ Visa, IDram, TelCell):
4.2. Երրորդ Կողմերի Միջնորդավճարներ
Օգտատերը գիտակցում է, որ առաքիչների, առաքման ծառայությունների, ֆինանսական կազմակերպությունների և այլնի («Երրորդ Կողմեր») կողմից կարող են սահմանվել լրացուցիչ միջնորդավճարներ կամ տարիֆներ:
Հարթակը պատասխանատվություն չի կրում նշված միջնորդավճարների/տարիֆների փոփոխությունների համար, սակայն կտեղեկացնի Օգտատերերին դրանց մասին՝ հնարավորինս արագ:
4.3. Պատվերի Հաստատում և Ընդունում
«Պատվերը Հաստատում Եմ» կոճակը սեղմելով՝ Օգտատերը՝
Համաձայնում է վճարել պատվերի գումարին գումարվող բոլոր միջնորդավճարներն ու տարիֆները:
Ընդունում է Երրորդ Կողմերի կողմից սահմանված պայմանները:
4.4. Լրացուցիչ Տեղեկություն
Գործող տարիֆների և միջնորդավճարների մասին մանրամասները կարող եք ծանոթանալ՝
[Այստեղ] հղումով,
Կամ Հարթակի «Վճարման Պայմաններ» բաժնում:
ԳԼՈՒԽ 5. ՎՃԱՐՈՒՄՆԵՐ
5.1. Ապրանքի գինը նշված է ՀՀ դրամով և ներառում է ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված բոլոր հարկերը:
Հաճախորդի հարմարավետության համար, Հաճախորդի ցանկությամբ, Ապրանքի գինը որպես ուղենիշ ՀՀ դրամի հետ զուգահեռաբար կարող է արտահայտվել նաև այլ արժույթով՝ հաշվարկված ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից հրապարակված փոխարժեքով:
5.2. Ապրանքի համար գնորդը վճարումը իրականացնում է ՀՀ դրամով՝
-
անկանխիկ,
-
կամ կանխիկ եղանակով:
5.3. Ապրանքի գինը չի ներառում առաքման ծառայությունների վճարը:
5.4. Գնորդը առաքման ծառայությունների համար վճարում է Ապրանքների համար վճարումը կատարելու պահին:
5.5. Գնորդը պարտավոր է վճարել Պատվերների դիմաց ձևավորված և Գնորդի համար տեսանելի ամբողջ գումարը:
-
Առցանց եղանակով վճարելու դեպքում ամբողջ գումարը չվճարելու պարագայում Պատվերը չի հաստատվում:
5.6. Ընտրելով անկանխիկ եղանակով վճարման տարբերակը՝ Գնորդը հաստատում է, որ՝
-
տեղյակ է երրորդ անձ հանդիսացող բանկերի կամ վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կանոնների հետ,
-
համաձայն է դրանց,
-
Ընկերության նկատմամբ վերջիններիս կողմից սահմանված պայմանների հետ կապված որևէ առարկություն և/կամ պահանջ չունի:
5.7. Պատվերի չեղարկման կամ Ապրանքի վերադարձի դեպքում՝
-
Ընկերությունը կամ Ապրանքի տեսականու, քանակի կամ որակի համար պատասխանատու Օգտատերը/Վաճառողը պարտավորվում է վերադարձնել վճարված գումարը 15-օրյա ժամկետում:
5.8.
-
Ապրանքի գինը չի ներառում առաքման ծառայությունների վճարը:
-
Ապրանքի գինը չի կարող գերազանցել 400,000 ՀՀ դրամը:
ԳԼՈՒԽ 6․ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
6.1. Կողմերը պարտավորությունների չկատարման կամ անպատշաճ կատարման համար պատասխանատվություն են կրում Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությանը համապատասխան:
6.2. Ընկերությունը որևէ պատասխանատվություն չի կրում երրորդ անձանց կողմից գրանցված Գնորդի ինքնության, ինչպես նաև հաշվի օգտագործման համար:
6.3. Ընկերությունը պատասխանատու չէ Գնորդի կողմից տրամադրված տվյալների ճշտության և վավերականության համապատասխանության և դրանց պատճառով առաջացած հետևանքների համար:
6.4. Ընկերությունը Գնորդի և Վաճառողի, Գնորդի և Առաքչի, Առաքչի և Վաճառողի միջև ծագող պարտավորությունների համար պատասխանատվություն է կրում միայն այն մասով, որը կապված է իր կողմից Հարթակը սպասարկելու, Հայտը գրանցելու և փոխանցելու հետ, եթե այլ բան սահմանված չէ սույն օֆերտայում:
6.5. Ապրանքի որակի, քանակի, այլ հատկանիշների, ինչպես նաև Առաքման ծառայության պատշաճության համար պատասխանատվություն են կրում Վաճառողը և/կամ Առաքիչը:
Կարևորը՝ հասկանալու համար
- Մենք պլատֆորմ ենք՝ կայք, որը հնարավորություն է տալիս կապ հաստատել միմիանց հետ, գնորդին և վաճառողին:
- Մենք չենք արտադրում ապրանք և չենք վերահսկում առաքումը/որակը:
- Եթե խնդիր կա, օգնում ենք կապ հաստատել վաճառողի/առաքչի հետ, բայց վերջնական լուծումը նրանց հետ է: Օգտագործեք հարթակը՝ իմանալով այս պայմանները:
ԳԼՈՒԽ 7․ ՖՈՐՍ ՄԱԺՈՐ
7.1. Կողմերն ազատվում են սույնով նախատեսված պարտավորությունների չկատարման կամ ոչ պատշաճ կատարման պատասխանատվությունից, եթե այն առաջացել է անհաղթահարելի ուժի հետևանքով, ներառյալ բայց չսահմանափակված՝ հրդեհի, ջրհեղեղի, երկրաշարժի, պետական մարմինների գործողությունների կամ անգործությունների (մասնավորապես արժութային օպերացիաների սահմանափակումները), զինված գործողությունների հետևանքով, եթե այդ հանգամանքները ուղղակիորեն ազդել են սույն Օֆերտայի կատարման վրա: Նշված հանգամանքների վրա հասնելու դեպքում պարտավորությունների կատարումը հետաձգվում է այն ժամանակահատվածով, որի ընթացքում գործել են այդ հանգամանքները:
7.2. Կողմը, որը անկարող է կատարել պարտավորությունները ֆորս մաժորային հանգամանքի հետևանքով, պարտավոր է 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում գրավոր ծանուցել մյուս կողմին այն հանգամանքների ծագման և/կամ դադարման մասին, որոնք խոչընդոտում են իրականացնելու իր պարտավորությունները: Փաստերը, որոնք մատնանշում է համապատասխան կողմը իր վերը նշված ծանուցման մեջ, պետք է հաստատված լինեն իրավասու մարմնի կողմից:
ԳԼՈՒԽ 8․ ՎԵՃԵՐԻ ԼՈՒԾՈՒՄ
8.1. Սույն օֆերտայի շրջանակներում ծագած բոլոր վեճերը, տարաձայնությունները և պահանջները, ներառյալ՝ դրա կատարմանը, խախտմանը, դադարեցմանը կամ անվավերությանը վերաբերող, ենթակա են կարգավորման՝ կողմերի միջև բանակցությունների և խորհրդակցությունների ճանապարհով, իսկ դրանցում հաջողության չհասնելու դեպքում՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համապատասխան՝ Հայաստանի Հանրապետության իրավասու դատական ատյաններում:
8.2. Հաճախորդի կողմից Ընկերությանը կամ Օգտատերերին կամ Առաքիչներին ուղղված դիմում/բողոքները կարող են ներկայացվել.
- բանավոր կարգով՝ զանգահարելով 093787833 հեռախոսահամարով,
- գրավոր կարգով՝ info@megahartak.am էլեկտրոնային հասցեին:
ԳԼՈՒԽ 9․ ԵԶՐԱՓԱԿԻՉ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
9.1. Ընկերությունն իրավունք ունի միակողմանիորեն փոփոխել կամ լրացնել սույն Հանրային Օֆերտան՝ առանց Գնորդի նախնական համաձայնության:
- Փոփոխությունները հրապարակվում են Ընկերության պաշտոնական կայքէջում (megahartak.am) և ուժի մեջ են մտնում հրապարակման պահից:
- Գնորդը պարտավոր է ծանոթանալ փոփոխություններին մինչև Պատվերի կատարումը:
9.2. Փոփոխությունները համարվում են ընդունված Փոփոխությունների կատարման պահին առկա Գնորդների կողմից Հարթակի միջոցով Գնում կատարելու պահից:
9.3. Գնորդը սույնով անվերապահորեն ընդունում է, որ տարբերակների միջև հակասության դեպքում գործում է վերջին ամսաթվով հրապարակված Օֆերտան:
9.4. Ընկերությունն իրավունք ունի ամբողջությամբ կամ մասամբ զիջել Գնորդի կողմից ընդունված Օֆերտայով ամրագրված իր իրավունքները կամ փոխանցել իր պարտավորությունները այլ անձի՝ առանց Գնորդի համաձայնության:
9.5. Գնորդն իրավունք չունի իր իրավունքները և պարտավորությունները փոխանել երրորդ անձի՝ առանց Ընկերության համաձայնության:
9.6. Եթե Օֆերտայի որևէ դրույթ անվավեր ճանաչվի, մնացած մասը մնում է ուժի մեջ:
9.7.
- Օֆերտայի պաշտոնական լեզուն հայերենն է:
- Թարգմանությունները (օրինակ՝ անգլերեն, ռուսերեն) տրամադրվում են տեղեկատվության համար:
- Հակասության դեպքում գործում է հայերեն տարբերակը:
Կարևոր հուշումներ
-
Ծանուցումների մեխանիզմ
- Փոփոխությունների մասին ծանուցումները տեղադրվում են կայքի առաջին էջում:
-
Գնորդի համաձայնությունը
- Գնում կատարելը համարվում է փոփոխությունների անվերապահ ընդունում:
-
Լեզվական ճշգրտություն
- Բոլոր թարգմանություններում գործում է Հայերեն տարբերակի գերակայությունը: